Alle blogs
Het wordt tijd voor echt persoonlijke phone care!
Veel grote bedrijven en organisaties hebben tegenwoordig een prima web care. Speciale teams houden de social media goed in de gaten en reageren snel op klachten en suggesties. Met de phone care is het daarentegen droevig gesteld in dit tijdperk van de inbound marketing (zorgen dat je gevonden wordt).Plaats...
Áfgewogen communicatiestrategie: evenwicht tussen ’tool’ en doel
In mijn nieuwe kantoor staat een grote ouderwetse weegschaal met gewichten. Mijn schoonvader heeft er indertijd de aardappelen mee afgewogen, nadat hij met zijn Friese aardappelhandel was neergestreken in Amsterdam. Die weegschaal is voor mij niet alleen een mooie herinnering aan voorbije tijden, maar ook een dagelijkse aansporing om...
Karige websites winnen geen prijzen. Content is en blijft King!
Onlangs zag ik in de hal van een school een vrijwel lege prijzenkast staan. Een opvallende blikvanger, direct bij de ingang. “Zo’n prijzenkast werkt alleen maar tegen je”, zei ik tegen twee studenten die zich afvroegen waarom ik een lege kast op de foto ging zetten. Natuurlijk bleken her...